بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


خود زنی بود یا برادر کشی!؟

http://axgig.com/images/58690719385305712546.jpg

نمی دانیم اگر آرش برهانی موقعیت گل خراب می کند و مورد انتقاد امیر قلعه نویی قرار می گیرد،محمد قاضی برای چندمین بازی هستش که نشان از یک بازیکن نوک و هدف نشان نداده!ولی پشت گلهای که زده فعلا پنهان شده!
تیموریان،اکبرپور و فردین عابدینی هم تعویض های نبودند که بتوانند استقلال را در هوای دم کرده اهواز نجات بدهند!
نتیجه:در هفته هفتم و در دیدار قبل از دربی در یک خودزنی برادرانه به همنام اهوازی خود باختیم تا شاید کیلو ها منم منم های که داشتیم را در همان جا خاک کرده و با غروری لگد مال شده به استقبال دربی برویم!
شاید این باخت برای تیم لازم بود!شاید باید گوش بازیکنانمان را یک نفر میکشید و به آنها یادآوری میکرد که در باد بردهای اخیرشان نباید بخوابند!
شاید این باخت پلی باشد برای پیروزی در دیدار مهم هفته هشتم مقابل قرمزها و از همه مهمتر تجربه ی برای بازی برگشت مقابل بوریرام تایلند!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 10 / 6 / 1392برچسب:لیگ سیزدهم,هفته هفتم,تصاویر ورزشی,دومین باخت استقلال, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com